AloDa este o platforma care integreaza mici meseriasi in retea, solicitand acestora respectarea unor standarde privind politica de preturi transparenta si proceduri de lucru clare, baza pe cei peste 15 ani de experienta in relatia cu clientii nostri, de la proprietari de apartamente la asociatii de proprietari si pana la mari santiere.
Clientul AloDa apeleaza la serviciile noastre pentru ca:
- Colaboram cu un numar mare de echipe, astfel, nu va veti confrunta cu situatii de genul „sunt plecat din localitate, nu pot ajunge azi”. Gasim pe cineva disponibil in orice moment. Fiecare meserias, partener AloDa, trebuie sa respecte un set de reguli stricte pentru a asigura standardul de calitate oferit clientilor nostri.
- Asiguram factura, chitanta sau posibilitatea platii cu cardul ori prin virament bancar, evident la pachet cu garantie 24 luni pentru manopera, sau 30 luni pentru blocurile care au un abonament de mentenanta incheiat cu noi.
- Pentru garantie apelati la noi, Aloda, deci nu trebuie sa discutati / negociati cu meseriasul. Noi luam masura necesara pentru a asigura satisfactia clientului, iar discutiile cu meseriasul le purtam noi. Detinem si o polita de asigurare care acopera daune de pana la 30.000 euro.
- Punem la dispozitia clientului un serviciu de Call Center (0730 37 37 37) astfel incat, orice nelamuriri cu privire la lucrarea efectuata, eventuale neintelegeri cu meseriasul, etc, pot fi discutate / reclamate si lamurite. Spre deosebire de alte platforme similare, ne asumam raspunderea si nu ne ascundem in spatele unor formulare de contact.
- Asiguram echipelor cu care colaboram echipamente profesionale pe care in mod normal micile echipe nu si le permit deoarece prin volumul lucrarilor pe care le efectueaza, investitia nu se justifica. In functie de tipul solicitarii, din discutia purtata la Call Center, vom asigura echipei care se deplaseaza echipamentul necesar pentru a solutiona problema.
- Avem experti pe diferite domenii, de exemplu: centrale de apartament, incalzire in pardoseala, canalizari, subsoluri, coloane, contorizari, hidranti si alte solutii PSI, etc. Nu credem in „mesterul bun la toate” si cautam sa trimitem un specialist exact pe segmentul solicitat.
- Agreem pretul corect si transparent! Prin platforma AloDa creem un mediu competitiv, benefic atat clientilor, cat si colaboratorilor nostri, avand in vedere ca din experianta noastra, putem garanta ca si timpul meseriasilor va fi umplut mereu abordand un pret corect si unitar. NU agreem modeul „taxeaza clientul pentru ca e disperat”.
- Meseriasii vin si pleaca. Primesc oferte din afara localitatii sau tarii si de multe ori sunt de negasit in cazul garantiilor, ba chiar uneori in mijlocul unei lucrari. Daca un partener AloDa nu mai este disponibil, trimitem o alta echipa la dumneavostra indiferent de natura lucrarii.
- Lucram cu materiale de calitate si avem experti care stiu ce tip de material se preteaza. De exemplu, nu vom recomanda la un apartament o baterie de amestec cu rezistenta pentru uzura de grad hotelier, dar nici o varianta turceasca cu armatura de plastic, doar pentru ca are cel mai mic pret.
Clientul AloDa este cel care vrea sa discute cu profesionisti si sa stea linistit in privinta lucrarilor efectuate.
Cine NU este clientul AloDa:
- Cel care vrea sa vina cineva sa-i lipeasca teava de canalizare cu super-glue contra unui „vin bun de la mama”.
- Cel care a gasit un robinet mai ieftin in targ, ce daca-i de zamac, hai sa-l montam pe ala ca merge si asa.