Întrebări Frecvente

De ce să aleg AloDa și nu un alt instalator?

Platforma AloDa este special creată pentru a oferi doar servicii de instalații efectuate de specialiști cu experiență, care lucrează transparent, fără costuri ascunse. În plus, vei avea parte de cea mai bună comunicare cu experții noștri, de sfaturi și recomandări.

Care este diferența între o programare urgentă și una planificată?

Dacă ai nevoie de o intervenție imediată, poți selecta „Am o urgență” în momentul în care soliciți o programare, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp. Dacă problema ta nu este urgentă, vei putea selecta data și ora la care dorești să intervenim.

Cum anulez o programare?

Programarea poate fi anulata prin butonul de anulare programare cu o zi inainte.

Cum plătesc?

1. Plata se face cu cardul (se va oferi extra garantie de 3 luni la plata cu cardul) la finalizarea lucrarii
2. Plata se poate face si in numerar direct la meserias

Voi primi o garanție pentru lucrare?

DA! Noi oferim garanție de 2 ani pentru orice lucrare efectuată și 3 LUNI GARANȚIE EXTRA pentru plata online cu cardul.

Instalatorii AloDa sunt verificați?

Pentru a face parte din echipa noastră, instalatorii sunt atent verificați și au nevoie de: cazier judiciar, atestat calificare, asigurare firma meserias.

Ce se întâmplă dacă nu mă mulțumește serviciul efectuat de către un instalator AloDa?

Dacă ai probleme în urma unei lucrări efectuate de către instalatorii noștri, noi revenim la tine pentru reparații sau acoperim costurile unor eventuale daune provocate.