INTRODUCERE
Website-ul www.aloda.ro este operat de ALTA MAREA SRL
- societate cu raspundere limitata organizata si functionand in conformitate cu legile din Romania
- cu sediul social in Bucuresti, Calea Vacaresti 278, Sector 4
- inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/1209/2011, cod unic de inregistrare 27997030 (denumita in continuare „societatea” sau ALODA)
- numar de telefon 0722 594 668
- adresa de e-mail racconstruct@yahoo.com
Prezentul document reprezinta conditiile contractuale ale relatiei dintre dumneavoastra (in calitate de“Beneficiar si utilizator”) si Prestatorii (Prestator ii care indeplinesc comenzile) si ALTA MAREA SRL (denumita in cele ce urmeaza „Societatea” sau ALODA, intermediarul intre Beneficiar si Prestator).
Va rugam sa cititi acesti Termeni si Conditii pentru utilizarea in orice mod a platformei ALODA accesibile la adresa www.aloda.ro („Website-ul”). Accesarea si vizitarea Website-ului, inregistrarea unui Cont pe Website si/sau folosirea serviciilor oferite pe Website inseamna acceptarea in totalitate si neconditionata a acestor Termeni si Conditii, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Prin acceptarea Termenilor si a Conditiilor, sunteti, de asemenea, de acord cu Politica de confidentialitate ALODA, Politica privind modulele cookie www.aloda.ro, precum si cu toate celelalte documente mentionate in cuprinsul prezentului document. Daca nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile, va rugam sa nu utilizati acest Website.
Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile inainte de a utiliza acest Website si de a efectua orice comanda prin intermediul acestuia.
ALODA isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile, fara o notificare prealabila. Societatea isi rezerva dreptul de a modifica sau de a adauga noi reguli si restrictii in ceea ce priveste continutul Website-ului, in orice moment, fara o notificare prealabila. ALODA isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricarui serviciu, in orice moment, fara o notificare prealabila.
Orice modificari aduse Termenilor si Conditiilor vor intra in vigoare numai pentru comenzile noi, inregistrate dupa publicarea modificarilor respective pe acest Website. Astfel, va rugam sa verificati sectiunea aferenta Termenilor si Conditiilor, inainte de fiecare solicitare, pentru ca este posibil sa fi intervenit modificari de la ultima vizita.
Daca aveti orice intrebari cu privire la Termeni si Conditii va rugam sa ne contactati prin modalitatile mentionate mai sus.
DEFINITII
Termenii si Conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de produse si/sau servicii comercializate de catre societate prin intermediul Website-ului. În cuprinsul Termenilor si Conditiilor, termenii de mai jos vor avea urmatoarea semnificatie:
Utilizator – orice persoana fizica, in varsta de cel putin 18 ani, cu capacitate de exercitiu deplina si orice reprezentant al unei persoane juridice inmatriculate si functionand in conformitate cu legile din Romania, actionand in numele si pe seama persoanei juridice, care acceseaza Website-ul si/sau care achizitioneaza serviciile furnizate prin intermediul Website-ului.
Prestator – inseamna o persoana juridica sau o persoana fizica autorizata care, in baza unui contract cu Societatea, va presta servicii catre o alta persoana, Beneficiarul/clientul, conform unei comenzi lansate si acceptate in cadrul platformei ALODA sau a centralei telefonice ALODA. Contractul dintre Prestatori si ALODA include si prevederile din prezentii Termeni si Conditii. In cazul in care, din diferite motive, nu s-au oferit prestatori pentru indeplinirea Solicitarii ferme a utilizatorilor/clientilor, acestea vor putea fi indeplinite de catre societatea ALTA MAREA SRL. In acest din urma caz, toate prevederile care fac referire la Prestator se vor aplica si societatii ALTA MAREA SRL.
ALTA MAREA SRL – este societatea care intermediaza intre beneficiar si prestator care pune la dispozitie platforma sa – ALODA- pentru intalnirea cererii din partea utilizatorilor potentiali beneficiari cu oferta prestatorului.
Beneficiar – este Utilizatorul pentru care, ulterior acceptarii Ofertei prestatorului/unui prestator, s-a inceput executarea Solicitarii sau Solicitarii personalizate. Orice mentiune a utilizatorului, sau clientului va subintelege mentionarea si a beneficiarului.
Solicitarea – comanda care face obiectul unei Solicitari a Utilizatorului detaliata prin formularul de comanda. Solicitarea poate sa cuprinda inclusiv o descriere si materiale foto/video. Evaluarea pretului se realizeaza de prestator prin deplasarea la fata locului sau, daca materialele foto/video, descrierea si conluziile din discutia cu Utilizatorul contin elemente suficiente, Prestatorul face o oferta estimativa. Solicitarea reprezinta cererea ferma a beneficiarului.
Website-ul – site-ul www.aloda.ro inclusiv orice sectiune sau subpagina a acestuia. Site-urile si/sau paginile de internet ori alte componente ale acestora ce apartin unor terti si care sunt accesate de catre Utilizatori ca urmare a legaturilor sau trimiterilor disponibile pe site-u www.aloda.ro nu fac obiectul si nici nu intra in sfera acestei definitii.
Lucrare – totalitatea manoperelor si serviciilor prestate de catre un Prestator in vederea realizarii Comenzii.
Deviz final – descriere a lucrarilor efectuate de Prestator sau de ALTA MAREA SRL prin echipele proprii pentru serviciile Solicitarea te, acceptate de catre Beneficiar in baza Solicitarii sale si respectiv a ofertei primite.
ACORD
Prin acceptarea acestor Termeni si Conditii sunteti de acord ca:
(a) actionati in nume propriu (daca a fost creat un cont de persoana fizica), iar daca sunteti reprezentantul unei persoane juridice, actionati in limitele imputernicirii ce v-a fost data (daca contul creat este pentru o persoana juridica); De asemenea, declarati si garantati ca aveti 18 ani si capacitate deplina de exercitiu sau, in cazul reprezentantului unei persoane juridice, ca societatea este inmatriculata si functioneaza in conformitate cu legile din Romania, iar dumneavoastra, ca reprezentant, aveti dreptul sa accesati, vizitati sau utilizati in orice alt mod Website-ul si sa contractati cu Aloda si prestatorul, in numele societatii, o Solicitarea sau o Solicitarea personalizata.
(b) veti furniza informatii corecte si complete catre platforma ALODA si prestator;
(c) nu veti utiliza Website-ul pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, in niciun scop comercial, software-ul, continutul, ofertele sau serviciile furnizate de catre ALODA sau prestatori, sau obtinute prin intermediul Website-ului fara sa obtineti consimtamantul expres, prealabil si scris al ALODA, aceasta restrictie include orice incercare de a incorpora orice informatie de pe Website in orice alt catalog, produs sau serviciu;
(d) nu veti utiliza Website-ul in niciun mod care ar putea sa afecteze in mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de catre alti Utilizatori sau in orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraincarca sau deteriora serverele sau retelele Societatii;
(e) nu veti utiliza Website-ul in orice scop care este ilegal sau interzis prin acesti Termeni si Conditii.
(f) serviciile societatii permit conexiuni intre Beneficiar si Prestator.
(g) Utilizarea Serviciilor societatii reprezinta acceptarea de catre Utilizator/Beneficiar a tuturor prevederilor din acesti Termeni si Conditii, precum si acceptarea Politicii de Confidentialitate. Termenii si Conditiile, impreuna cu Politica de Confidentialitate sunt denumite in continuare „Contractul” si guverneaza raporturile dintre Societate si orice Utilizator/Beneficiar.
(h) Pentru anumite Servicii ale societatii este posibil sa existe conditii suplimentare, de exemplu politici pentru un anumit serviciu, pentru o anumita activitate. Conditiile suplimentare vor fi prezentate in legatura cu Serviciile relevante aplicabile, se vor adauga acestor Termeni si Conditii si vor fi considerate parte integranta din acestia. În cazul unui conflict cu privire la serviciile relevante aplicabile, conditiile suplimentare vor prevala fata de prezentele Termeni si Conditii.
(i) Fara a contrazice cele de mai sus, Societatea poate solicita Utilizatorului/Beneficiarului sa isi exprime acordul cu privire la acest Contract printr-o actiune specifica, care are semnificatia unui consimtamant neechivoc (e.g. bifarea unei casute specifice).
(j) Prin accesarea si utilizarea platformei ALODA, Utilizatorul/Beneficiarul este de acord sa primeasca apeluri si mesaje text de la Societate pe telefonul mobil, in cazul in care Societatea considera ca este necesar pentru a facilita indeplinirea unei comenzi.
(k) Pret. Pentru fiecare serviciu furnizat unui Utilizator/Beneficiar prin intermediul platformei ALODA, sau prin centrala telefonica, Beneficiarului va achita un pret in contul Societatii. Pretul pentru serviciile pentru urgente va fi mai mare decat pretul pentru serviciile planificate. Pretul reprezinta costul total al manoperei realizate de catre Prestator si nu include materialele necesare pentru prestarea serviciului. (include vreo taxa de servicii/deplasare?). În cazul in care, dupa efectuarea Solicitarii se constata ca sunt necesare lucrari suplimentare, acestea vor fi incluse in devizul final de catre Prestator, semnat de Beneficiar si se vor factura conform prezentului document.
(l) Societatea poate publica pe Website informatii despre serviciile si/sau promotiile practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Societatea are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita disponibilitatii.
(m) ati citit, inteles, insusit si sunteti de acord in integralitate cu toate prevederile stipulate in continutul acestor “ Termeni si Conditii “
RESPONSABILITATE.
În calitate de utilizator sunteti in intregime responsabil pentru mentinerea securitatii si confidentialitatii Contului si parolei dumneavoastra si sunteti responsabil pentru toate activitatile si conduita dumneavoastra sau a oricarei alte persoane care actioneaza prin intermediul contului dumneavoastra. Sunteti de acord sa notificati platforma ALODA imediat cu privire la orice suspiciune de utilizare neautorizata a contului dumneavoastra sau la orice suspiciune cu privire la o posibila bresa de securitate. ALODA sau reprezentantii nu vor fi responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizarii, de catre o alta persoana, a contului sau parolei dumneavoastra, cu sau fara permisiunea dumneavoastra; dumneavoastra sunteti raspunzator pentru orice pierderi cauzate ALODA sau altei parti ca urmare a utilizarii contului sau parolei dumneavoastra de catre o terta parte.
Prin inregistrarea unei Solicitari pe Website, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (prin intermediul platformei, telefonica sau e-mail) prin care Prestatorul agreeaza cu Utilizatorii conditiile furnizarii serviciilor.
Societatea isi rezerva dreptul de a modifica sau de a actualiza oricand, in mod unilateral acesti Termeni si Conditii. Va rugam sa recititi acesti Termeni si Conditii la fiecare accesare a Website-ului.
Continuarea utilizarii Website-ului inseamna ca v-ati exprimat acordul cu privire la noua forma a Termenilor si Conditiilor aplicabila la fiecare moment al accesarii Website-ului. Daca nu sunteti de acord cu modificarile propuse, va rugam sa solicitati stergerea contului inregistrat pe Website folosind adresa de e-mailcontact@aloda.rosau puteti sa nu mai accesati, vizitati sau utilizati, in orice mod, Website-ul.
Acesti Termeni si Conditii reprezinta inscrisul constatator al raportului juridic incheiat intre dumneavoastra si Prestator. Nu se intocmeste sau semneaza alt tip de contract juridic intre Utilizator si Prestator.
PROPRIETATE INTELECTUALA
Scopul Termenilor si Conditiilor este de a defini si reglementa conditiile de utilizare a Website-ului, de a defini conditiile contractuale ce guverneaza relatia dintre Utilizator/Beneficiar si Prestator/Intermediar, pentru solutionarea unei Solicitari, dupa cum vom arata in cele ce urmeaza, de a defini conditiile contractuale ce guverneaza relatie dintre Beneficiar si Prestator/Intermediar, pentru realizarea unei Comenzi.
Website-ul poate contine legaturi („link-uri”) sau trimiteri catre alte website-uri/pagini web pentru utilizarea carora se vor aplica termeni si conditii de utilizare specifice, astfel cum sunt acestea specificate pe website-urile/paginile respective, societatea si prestatorul nefiind raspunzator si neasumandu-si nici o obligatie pentru continutul respectivelor website-uri si/sau cu privire la orice alte legaturi („link-uri”) sau trimiteri din acestea catre alte website-uri sau pagini web.
Includerea acestor legaturi („link-uri”) sau trimiteri, cu exceptia link-urilor catre paginile Prestatorilor, in Website este facuta de regula pentru ajutorul sau in interesul Utilizatorului, iar in alte cazuri in scop publicitar.
ALODA nu garanteaza/controleaza actualitatea/exactitatea informatiilor prezente pe website-urile unor terti catre care trimit link-urile de pe Website.
Utilizatorul intelege si accepta ca acceseaza acele website-uri si/sau foloseste produsele/serviciile oferite prin intermediul acestora, exclusiv pe propriul risc si pe propria raspundere si ca nu poate solicita ALODA niciun fel de despagubire pentru prejudiciile suferite ca urmare a accesarii acestor link-uri si folosirii serviciilor puse la dispozitie pe website-urile catre care link-urile fac trimitere.
Continutul Website-ului este protejat de legile privind drepturile de proprietate intelectuala aplicabile, inclusiv dar fara a se limita la Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe. Toate textele, formatarile (inclusiv, fara a se limita la selectarea, coordonarea si aranjarea materialelor pe Website-ul ALODA) si imaginile, graficele, animatiile, instrumentele, aplicatiile, muzica, sunetele, articolele, copiile, materialele, fotografiile, marcile, denumirile comerciale si logo-urile, precum si alte materiale si informatii de pe acest Website sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuala ale Societatii (denumite in mod colectiv„Continutul”). Aceste materiale nu pot fi copiate, supuse unor operatiuni de inginerie inversa, decompilate, dezasamblate, modificate, repostate pe alte website-uri, incadrate, schimbate sau distribuite, redistribuite, licentiate, sublicentiate sau transferate in orice forma de catre dumneavoastra. Niciunul dintre elementele de pe Website-ul aloda.ro nu va fi considerat a acorda direct, implicit sau in orice alt mod, orice licenta sau drept de a utiliza, in orice scop, orice marca, drept de proprietate intelectuala sau material protejat prin drepturi de autor apartinand Societatii. Marcile, logourile, numele comerciale si marcile atat inregistrate, cat si neinregistrate (denumite, in mod colectiv, „Marcile”) afisate pe Website-ul www.aloda.ro sunt Marci apartinand Societatii. Nimic de pe Website-ul aloda.ro nu trebuie interpretat ca acordand, in mod direct, implicit sau in alt mod, orice licenta sau drept de utilizare a oricarei Marci afisate pe Website-ul aloda.ro .
Utilizatorul declara si intelege ca orice utilizare neautorizata a acestor materiale reprezinta incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala ale Societatii, ale partenerilor afiliati sau ale Prestator ilor si va atrage exercitarea de catre Societate, partenerii sai afiliati sau Prestator i a tuturor remediilor legale.
Societatea ofera Utilizatorului o licenta limitata, neexclusiva, revocabila pentru a vedea, distribui, printa sau descarca orice Continut de pe Website-ul aloda.ro, pentru uzul sau personal. Utilizatorului nu ii este acordat dreptul sa licentieze, republice, distribuie, copieze, cesioneze, sublicentieze, transfere, vanda, creeze opere derivate sau orice alta utilizare non-personala a oricarui Continut al Website-ului. Nicio parte a Continutului nu poate fi reprodusa in nicio forma sau incorporata in orice sistem electronic sau mecanic de gasire a informatiilor, altfel decat in scopul folosirii personale. Utilizatorul nu poate accesa sau utiliza Website-ul in niciun fel care ar putea sau care are scopul de a dauna sau afecta Website-ul sau orice server sau retea care sta la baza Website-ului sau de a interfera cu utilizarea si dreptul unei alte persoane de a se bucura de Website.
Societatea acorda Utilizatorilor un drept limitat, revocabil si neexclusiv de a crea un hyperlink catre Website sau catre orice Continut din acesta atat timp cat linkul nu infatiseaza Societatea, produsele sale sau serviciile sale intr-un mod fals, inselator, daunator sau, in orice alt mod, ofensator sau care implica o sponsorizare sau reSolicitarea re a website-ului, paginii sau continutului dumneavoastra de catre Societate.
UTILIZAREA WEBSITE-ULUI.
Primul pas pentru utilizarea website-ului este crearea unui cont si citirea in intregime a termenilor si conditiilor. Pentru crearea Contului de utilizator, Utilizatorul va furniza urmatoarele informatii:
Persoana fizica
- Nume si prenume
- Adresa completa
- Localitate
- Judet
- Cod postal
- Numar de telefon
- Parola
- Detaliile cardului de plata
Persoana juridica
- Companie
- Nume si prenume persoana de contact
- Numar inregistrare la Registrul Comertului
- Cod unic de identificare fiscala
- Banca
- Cod postal
- Contul IBAN
- Adresa sediu social
- Localitate
- Judet
- Cod Postal
- Numar de telefon
- Parola
- Detaliile cardului de plata
Utilizatorul isi asuma intreaga raspundere pentru continutul Solicitarii cat si pentru veridicitatea informatiilor ofertite si inregistrate in cont. In cazul informatiilor insuficiente, platforma poate contacta Utilizatorul pentru completarea informatiilor.
Utilizatorul va solicita serviciul dorit din categoria selectata, postand o Solicitare cat mai detaliata. Utilizatorul va primii de la Prestatorii inregistrati pe platforma ALODA o oferta de prestare. Utilizatorul va putea accepta una dintre aceste oferte primite.
Ulterior finalizarii lucrarii, pretul final va fi virat in contul platformei ALODA.
Toate tarifele aferente serviciilor prezentate Utilizatorilor pe Website sunt exprimate in lei si reprezinta pretul final.(Societatea si Prestatorul nu sunt/nu pot fi responsabile pentru nici un cost suplimentar aferent platii efectuate online sau prin transfer bancar, suportat de catre Beneficiar, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane bancare.
Dupa finalizarea prestarii unui serviciu de catre un Prestator, Beneficiarul va fi rugat sa acorde un review legat de serviciul de care a beneficiat, fara ca aceasta sa constituie o obligatie. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de e-mail inscrisa de Utilizator in Contul de utilizator.
Societatea poate decide suspendarea Contului de utilizator in cazul in care un Utilizator nu respecta acesti Termeni si Conditii, fara o notificare prealabila a acestuia Utilizatorul poate solicita inchiderea Contului de utilizator, prin trimiterea unui email in acest sens la adresa contact@aloda.ro
Societatea poate anula Solicitarea utilizatorului in cazul nerespentarii oricarei prevederi din acest document, sau in cazul nerespectarii unei prevederi legale.
Utilizatorul declara si recunoaste ca este de acord sa despagubeasca in integralitate, sa apere si sa exonereze de orice responsabilitate, pierdere, solicitare si cheltuiala a Societatii si Prestatorilor, inclusiv dar fara a se limita la, prejudicii rezultate din actiunile sau inactiunile Utilizatorului.
Societatea si respectiv Prestatorul va despagubi Utilizatorul pentru prejudiciul direct creat ca urmare aactiunilor culpabile savarsite cu intentie, in limita valorii serviciului accesat de catre Utilizator/Beneficiar.
Prestatorul se va deplasa la ora si locul stabilite cu Beneficiarul pentru efectuarea Comenzii. În cazul in care Prestatorul observa necesitatea unor lucrari suplimentare, va intocmi un Proces-verbal de lucrari suplimentare ce va fi semnat si acceptat de Prestator si Beneficiar, precum si o factura proforma. Daca Beneficiarul nu accepta efectuarea lucrarilor suplimentare, Societatea si Prestatorul isi rezerva dreptul de a nu efectua aceste lucrari suplimentare prin intermediul Prestatorului sau echipelor proprii, precum si dreptul de a refuza in integralitate lucrarea, fara a fi raspunzator de prejudiciile cauzate prin acest refuz, urmand ca Beneficiarul sa achite contravaloarea serviciilor efectuate pana atunci.
Societatea poate verifica pe parcursul derularii lucrarii si ulterior finalizarii, prin contactarea telefonica a Beneficiarului si efectuarea de vizite in teren precum si sa supervizeze executarea lucrarilor efectuate de Prestator .
La finalizarea lucrarii se va intocmi un Proces -Verbal de Receptie intre Beneficiar si Societate /Prestator. Acesta trebuie semnat si acceptat de catre Beneficiar si Prestator /Societatea . Daca Beneficiarul are obiectiuni cu privire la calitatea lucrarilor executate, va trebui sa le evidentieze in acest Proces-Verbal la rubrica “lucrari neconforme”. Daca Beneficiarul are alte obiectiuni ce nu tin, in mod expres, de calitatea lucrarilor executate le poate completa la rubrica “Obiectiuni”. Orice reclamatie ulterioara semnarii Procesului -Verbal de receptie calitativa nu va fi luata in considerare.
La finalul executarii Comenzii, Prestator ul va realiza fotografii cu Proiectul, in limitele agreate cu Utilizatorul, pentru a documenta finalizarea Solicitarii precum si in vederea gestionarii unor reclamatii ulterioare. In fotografii nu vor fi captate persoane.
In baza semnarii si acceptarii de catre Beneficiar a Procesului Verbal de receptie calitativa, Societatea va emite factura finala aferenta Solicitarii si eventualelor Lucrari suplimentare acceptate de Beneficiar.
Beneficiarul va primi un e-mail prin care i se va propune completarea unei recenzii online cu privire la calitatea serviciilor prestate de catre Prestator.
Utilizatorul poate anula Solicitarea fara vreun cost aditional pana la momentul acceptarii ofertei unui Prestator. Ulterior acelui moment, pentru anularea contractului se va achita o taxa fixa in valoare de 50lei. Societatea isi rezerva dreptul de a nu percepe taxa de anulare.
Utilizatorul intelege si recunoaste ca Societatea va subcontracta Prestatorul, in vederea executarii Solicitarii si ca nu va presta, cu personalul propriu, serviciile ce fac obiectul Solicitarii. In anumite cazuri, prestarea comenzilor se va efectua prin personal propriu.
Prin solicitarea serviciului de urgenta echipa de meseriasi se va prezenta la adresa clientului in maxim 2h de la comanda.
Prin solicitarea unei lucrari programate, livrarea serviciului de catre echipa de meseriasi va fi efectuata in intervalul stabilit prin platforma /call center.
CONFIDENTIALITATE SI PROTECTIA DATELOR
Informatiile necesare pentru indeplinirea serviciului de orice natura furnizate de catre Utilizator/Beneficiar catre Societate, vor ramane in proprietatea Societatii. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui Website, oferiti Societatii acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii, in limitele prevederilor legale in vigoare.
Nicio declaratie publica, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de catre Utilizator/Beneficiar cu privire la serviciu/societate/prestator, fara consimtamantul prealabil scris al Societatii, cu exceptia cazurilor expres prevazute de lege sau in cazul sesizarii autoritatilor competente.
Mai multe informatii despre procesarea datelor cu caracter personal gasiti in Politica de confidentialitate si de utilizare a cookie-urilor. Acestea fac parte integranta din Termenii si Conditiile aplicabile Website-ului.
CUI VOM DIVULGA DATELE TALE:
Vom divulga datele tale catre alte persoane fizice sau juridice in masura necesara oferirii serviciilor ALODA, dupa cum urmeaza:
- Daca esti un Utilizator/Beneficiar, vom transmite informatii privind, in special, identitatea ta, datele tale de contact, adresa si proiectul de care ai nevoie catre Prestatorul pe care l-ai selectat de pe website sau prin call-centerul ALODA.
- Putem divulga datele tale catre alte companii sau persoane fizice, pentru motive legitime legate de activitatea noastra, cum ar fi arhivarea si pastrarea in siguranta a documentelor noastre, constatarea, apararea si exercitarea drepturilor sau intereselor noastre sau ale unei alte persoane, recuperarea debitelor restante.De asemenea, dupa cum am precizat mai sus, in anumite cazuri este posibil sa avem o obligatie legala de a divulga datele date catre autoritati publice sau alte persoane fizice sau juridice. În toate aceste cazuri vom depune toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura ca destinatarii datelor tale le prelucreaza in conditii de securitate si confidentialitate, in conformitate cu scopul pentru care le-am transmis si cu respectarea drepturilor tale.
PREVEDERI IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA SI SITUATII DE URGENTA.
Conform legislatiei in vigoare, HG 300/2006, legea 319/2006, legea 307/2006, Utilizatorul se obliga sa asigure accesul, in conditii de Securitate fara a pune in pericol integritatea fizica si viata reprezentantilor Societatii/Prestator ului inca din faza de evaluare.
Beneficiarul se obliga sa furnizeze informatii atat Societateiisi/sau Prestatorului, legate de desfasuarea in conditii de siguranta in munca si de Securitate la incendiu, a viitoarelor lucrari atat pe perimetrul vizat si/sau perimetrul adiacent ( care poate fi influentat ) pe perioada desfasurarii lucrarilor aferente Solicitarii sau Solicitarii Personalizate.
Agresiunile verbale si fizice ale Beneficiarului permit retragerea din locatia unde se desfasoara lucrarile si relizierea contractului cu obligatia Utilizatorului de a plati contravaloarea lucrarilor executate pana in acel moment.
In cazul deseurilor ( de orice natura) rezultate in urma lucrarilor, pentru care Utilizatorul si-a exprimat in mod expres intentia de evacuare si transport pe cont propriu, (si ca urmare neincluse de Societatea in oferta transmisa si acceptata de catre Utilizator), responsabilitatea respectarii legislatie de mediu in vigoare cade in sarcina Utilizatorului.
DREPTURILESI OBLIGATIILE UTILIZATORULUI/BENEFICIARULUI
Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru continutul Solicitarilor publicate si declara ca acestea corespund cu Solicitarea .
Utilizatorul/Beneficiarul are dreptul de a beneficia in intregime de serviciile oferite de Website atat timp cat nu se constata o incalcare a prevederilor Termenilor si Conditiilor.
Utilizatorul/Beneficiarul nu are dreptul de a solicita Prestatorului executarea Solicitarii / in afara platformei ALODA.
Utilizatorul/Beneficiarul intelege ca nu are voie sa plateasca in numerar Prestatorul/echipele Societatea pentru serviciile prestate, iar daca face acest lucru o face pe raspunderea sa si intelege ca nu ESTE O PLATA VALIDA PENTRU LUCRAREA PRESTATA, SOCIETATEA VA PUTEA IN CONTINUARE SOLICITA ACHITAREA IN INTREGIME A FACTURII AFERENTE LUCRARII REALIZATE DE PRESTATOR.
Beneficiarul isi asuma raspunderea pentru Procesele-Verbale semnate.
Beneficiarul este obligat sa plateasca facturile emise aferente serviciilor solicitate si prestate, la termenul specificat in factura.
Societatea nu poate fi trasa la raspundere pentru activitatile Utilizatorilor, in special pentru furnizarea de continut eronat cu privire la datele Solicitarii.
Societatea se obliga sa proceseze toate Solicitarile transmise de catre Utilizatori prin intermediul Website-ului, care sunt conforme cu prevederile/conditiile acestor Termeni si Conditii.
Societatea are dreptul de a verifica, accepta sau refuza, justificat, cererile (lucrari, solicitari, modificari termene de executie, etc) venite din partea Utilizatorilor/Beneficiarilor.
Societatea are dreptul de a refuza executia Solicitarii daca Utilizatorul/Beneficiarul nu respecta prevederile acestor Termeni si Conditii.
Societatea va executa, prin intermediul Prestatorilor sau echipelor proprii, lucrarile evidentiate in Solicitare, precum si agreate in deviz, conform acestor Termeni si Conditii.
Societatea are obligatia de a emite factura pentru serviciile prestate.
GARANTII.
Societatea, prin intermediul Prestatorului care a realizat lucrarea, ofera Beneficiarului o garantie comerciala pentru lucrarile solicitate si executate. Perioada de garantie a Lucrarilor impreuna cu Termenii si conditiile de acordare a garantiei vor fi comunicate Beneficiarului impreuna cu Procesul verbal de receptie a lucrarii/lucrarilor,
Astfel, in cazul in care in interiorul termenului de garantie indicat apare o defectiune ca urmare a unei eventuale neconformitati a Lucrarilor prestate de catre Prestator, Beneficiarul poate sesiza Societatea printr-un mesaj trimis prin e-mail, la datele de contact indicate in paragraful introductiv. Beneficiarul trebuie sa informeze Societatea cu privire la defectiunea survenita Lucrarilor in termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data survenirii acesteia, dar nu dupa expirarea termenului de garantie.
Ulterior primirii sesizarii, Societatea /Prestatorul va contacta Beneficiarul pentru a stabili data si ora la care Societatea /Prestatorul se va prezenta la adresa unde a survenit defectiunea pentru a constata cauzele survenirii acestora.
Societatea /Prestatorul va intocmi un Proces-verbal in care va evidentia cauzele defectarii lucrarilor realizate. În cazul in care se constata ca defectiunea a aparut ca urmare a unei neconformitati in executie, Societatea va suporta costurile remedierii defectiunii survenite.
Societatea va depune toate diligentele pentru ca defectiunile survenite asupra Solicitarii in cazul in care acestea au survenit ca urmare a neconformitatii Lucrarilor prestate de catre Prestator /Societate , sa fie remediate in termen de cel mult 30 zile calendaristice, de la data sesizarii. Societatea /Prestatorul nu va fi raspunzator pentru eventualele intarzieri cauzate de lipsa de disponibilitate a Beneficiarului.
Beneficiarul declara si intelege ca in cazul in care defectiunea a survenit:
- ca urmare a uzurii normale a materialelor folosite sau a bunului/instalatiei, sau
- din cauza unui eveniment exterior, independent de actiunea Societatii sau a Prestatorului, sau
- ca urmare a actiunii directe a Beneficiarului sau a unei alte persoane, alta decat Societatea /Prestatorul, Societatea /Prestatorul nu va suporta costurile remedierii defectiunii survenite, acestea nefacand obiectul garantiei acordate.
Costurile aferente deplasarii Societatii/Prestatorului la locul unde a survenit defectiunea, precum si costurile aferente operatiunii de constatare a cauzelor survenirii acesteia cad in sarcina Societatea ui/Prestatorului, cu exceptia acelei situatii in care se va dovedi ca defectiunea s-a produs din culpa Beneficiarului, caz in care costurile aferente deplasarii vor cadea in sarcina acestuia din urma.
FACTURAREA SI PLATA SERVICIILOR.
Utilizatorul are obligatia de a comunica Societatii toate informatiile necesare emiterii facturii conform prevederilor legale in vigoare.
Preturile sunt specificate pentru fiecare caz in parte, in descrierea Solicitarii sau a Devizului.
În cazul in care se va proceda la suplimentarea lucrarii fata de solicitarea initiala, factura emisa va contine atat Oferta initiala aprobata de Beneficiar, cat si Pretul suplimentat conform Devizului. În cazul in care factura pentru Oferta initiala a fost deja emisa, se va emite o noua factura pentru restul de plata pana la achitarea in totalitate a lucrarilor efectuate conform Devizului.
Societatea pune la dispozitia Utilizatorului/Beneficiarului urmatoarele modalitati de plata:
(a) dupa executia lucrarii, online, pe pagina aloda.ro in contul Societatii;
(b) online, in avans pentru Solicitarea acceptata, pe pagina www.aloda.ro
(c) prin POS la finalizarea lucrarii;
(d) prin virament bancar in contul Societatii;
Pentru anumite categorii de servicii si/sau in anumite situatii, Societatea isi rezerva dreptul de a solicita plata partiala sau integrala inainte de inceperea executarii Solicitarii/Devizului.
Factura are un termen de plata de 1 zi lucratoare de la data emiterii. Societatea va transmite Beneficiarului factura aferenta Solicitarii, exclusiv in format electronic, prin transmiterea facturii la adresa de e-mail pusa la dispozitie de Utilizator la crearea comenzii/contului.
Depasirea cu 5 zile calendaristice a termenului de plata este considerat de drept in intarziere referitor la sumele scadente datorate, fiind notificat in acest sens.
Neachitarea de catre Beneficiar a unei facturi emise de Societatea va atrage perceperea de majorari de intarziere, calculate asupra valorii neachitate, in cuantum egal cu nivelul dobanzii datorate pentru neplata la termen a obligatiilor catre bugetul de stat, incepand cu ziua calendaristica urmatoare scadentei facturii si pana la achitarea integrala a acesteia, inclusiv ziua platii.
Pentru o corecta comunicare si intocmire a facturii aferente Solicitarii, Utilizatorului ii revine obligatia de a actualiza, ori de cate ori este cazul, datele din Contul de utilizator.
Plangerile si/sau sesizarile vor putea fi transmise in scris la adresa de e-mail racconstruct@yahoo.com. Plangerile si/sau sesizarile transmise Societatii vor include datele de identificare ale Utilizatorului, numarul de identificare a Solicitarii ce face obiectul plangerii (daca reclamatia sau sesizarea priveste o Solicitarea ), precum si orice alte date necesare Societatii in vederea identificarii evenimentului sesizat si/sau a Solicitarii (dupa caz).
Plangerile si/sau sesizarile vor fi analizate in termen de maximum 20 zile lucratoare de la primirea acestora.
Utilizatorul intelege si garanteaza ca nu va contacta Prestatorul, in mod direct, ocolind Solicitarii, in afara Website-ului. Utilizatorul precum si Prestatorul sunt responsabili in solidar pentru orice prejudicii aduse astfel Societatii
Prezentul Termeni si Conditii vor fi interpretati si guvernati de prevederile legii romane.
Orice litigiu avand ca obiect o disputa rezultand din sau aflata in legatura cu aceste Termeni si Conditii sau cu utilizarea Website-ului urmeaza a fi solutionat de catre instantele competente din Romania.